close

安一個心之歌

你說心有塊缺口 你說你很徬徨 你說你很害怕 想逃的遠遠
我說我不懂 不懂你的缺口 不懂你的徬徨 不懂你的害怕 逃哪兒去

你說白天像台機器人 認真又賣力 夜晚像失魂人類 煎熬到天明
我說機器人也有靈魂 你信不信 我說其實你是外星人 你怎面對

你說你受夠了 今夜你要豁岀去 你仰天吶喊 雙手一攤 奮力一博
我說我受夠了 今夜又是誰躲藏 你躲進黑暗 雙拳緊握 就快窒息

sorry, there's nothing I can give you,
forgive me, there's nothing I can help you,
thank you, give me a chance to feel about you,
I love you, I'm always loving you.

sorry, I'm late,
forgive me, I'm back,
thank you, never leaving me, 
I love you, do you still believe me?

不知道 你說眼前的恐怖戰場怎麼辦 想逃也難逃
讓我來 我說眼前的美麗犧牲早註定 面對才心安

為什麼 你說你有好多的為什麼 你不願失去彼此 
因為愛 安你一個心便轉身離去 我走進命中註定

安一個心之後 你是純粹的
安一個心以後 你很平靜的
安一個心最後 你好清醒的

arrow
arrow
    全站熱搜

    夜雨狼 Rainwolf 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()