---------------------------------------
I accept everything that is a part of me with all my heart.
我由衷地接納每件事,那都是我的一部份。
I am ready and willing to see everything that happens to me today as a gift of life. 我願意把每一件今天發生在我身上的事當做是生命賦予的禮物。
---------------------------------------

永遠騙不了逃避不了自己,終得跟過去放下釋懷說拜,
永遠得給眼前一點點希望,終得跟命中註定的微笑走。

-----------------------------------------
Today I have got enough time to do any job that needs to be done. 今天我有足夠的時間去做任何需要做的事情。
I approach other people confidently and lovingly.
我帶著信心和愛去接近別人。
My inner child teaches me how to relax and enjoy life.
我的內在小孩教我如何放鬆並享受生命。
------------------------------------------

人不完美,持續在各自人生中打轉,
知道就好,仍然有心持續努力就好,
願心平靜,共勉之。

arrow
arrow
    全站熱搜

    夜雨狼 Rainwolf 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()